nedjelja, 8. siječnja 2017.

Idris alejhi selam




 Idris je prvi na Zemlji pisao perom. Zatekao je Adema i dugo zivio. Allah mu je objavio: ´´Ja cu ti svaki dan podizati stepen za onoliko koliko zasluze svi Ademovi sinovi.´´ Idris je nastojao ciniti sto vise dobrih djela. Zato je i zamolio meleka s kojim je prijateljevao da pita meleka smrti Azraila koliko mu je jos vremena preostalo na Dunjaluku. Taj melek ponese Idrisa u visine na svojim krilima. Na Cetvrtome nebu susreo je Azraila dok se spustao. Melek koji je nosio Idrisa isprica o molbi, a Azrail upita: - A gdje je Idris? - Evo ga na mojim ledjima. Azrail kaza: - Poslan sam da primim njegovu dusu na Cetvrtome nebu, pa sam se pitao kako cu mu tu primiti dusu kad je on na Zemlji. Tu i tada, Azrail uze Idrisovu dusu. Kad je poslanik Muhammed uzdignut u nebeske sfere, na Cetvrtome nebu zatekao je poslanika Idrisa, a u Kur'annu se navodi:´´I spomeni u Knjizi Idrisa! On je bio iskren, vjerovjesnik, i mi smo ga na visoko mjesto uzdigli,´´

Nema komentara:

Objavi komentar